Pastile pentru marirea penisului

Vigrx. Prosolution. Vimax. Malecore .Proherbal.MagnaX.Manhoodmax.  ‘jde mii de branduri, pe piata. care au avut efect? plingeti pe umaru nostru cei cu bani aruncati, sau dimpotriva, dati-ne o speranta de…mai lunga si mai groasa😉 voi cei cu rezultate …

 

 

11 responses to “Pastile pentru marirea penisului

  1. am un amic care a luat vitamax, dar in loc de marire a obtinut doar o erectie mai tare…eu unul vreau sa creasca, ca n-am probleme cu erectia. ce metoda e mai buna?

  2. n-aveti ce face oameni buni ?marire de penis va trebuie voua?mai degraba cultura si bun simt, astea sunt afrodisiace pentru o femeie cu creier. a, si sa nu uit, simtul umorului este neaparat necesar;

  3. Iata rezultatele de care veti avea parte daca folositi VigRX™:

    Erectii mai mari, mai ferme, prelungite, oricand vi le doriti.
    Un plus de virilitate, mai multa energie.
    Orgasme mai puternice si mai intense.
    Nu vor mai exista ejacularile premature atat de stanjenitoare. ”

    “Mii de Barbati Au Beneficiat De Rezultate Reale!”

    Atunci cand barbatii vor siguranta ca isi pot mari penisul, se gandesc la un singur nume – VigRX™. Nu puteti contrazice rezultatele reale. Spre deosebire de altii, noi am ajutat mii de barbati din toata lumea sa obtina erectii mai mari si performante incredibile.

    Daca sunteti nemultumit de dimensiunea erectiei dumneavoastra sau va doriti pur si simplu sa redobanditi putin din virilitatea de altadata, folositi VigRX™.”

    asa, si? dupa 3 flacoane de pastile e tot cit era. intre timp mi-a crescut …paru pe piept. altceva nimic, pastilele astea sunt de tot rahatu!

  4. aa, si inca ceva:

    VigRX™ Nu Are Efecte Secundare ”

    PAI NORMAL, NU ARE NICI UN FEL DE EFECT! nici macar secundar )))))))))))

  5. pastea nu le-am incercat, o sa vad ce rezolv cu 1-2 flacoane, ca de exercitii sunt satul si rezultate canci. prafu de pe toba.

  6. e imposibil sa existe pastile care sa fafca sa iti creasca un deget, o urecehe o mina sau un picior la fel cum nu exista pastile sa iti creasca penisu. e abureala sa ia banii la lume

  7. dupa 2 flacoane am observat ca…de fapt n-am observat nimic
    pastilele sunt praf…poate te ajuta sa ai o erectie mai buna, dar nu stiu deoarece nu aveam probleme cu erectia in schimb dimensiunea ramane constanta..asta cel putin la mine

  8. vrajelile astea sunt pentru cei care n-au ce face cu banii asta e culmea sa arunci citeva milioane pe niste pastile sa-ti creasca polu mare ,daca nu esti de la natura de ce sa te strofoci si mai dai si bani, eu zic ca e fara logica(din punctu meu d evedere)probabil altii complexati este visul lor sa o aiba mare

  9. eu am luat timp de 4 luni vigrx, au existat toate cele spuse in reclama mai putin cresterea permanenta adica deloc, doar erectii mai puternice

  10. de vigrx stiu si eu ca nu functioneaza pentru ca am auzit ca astea care sunt in romania sunt contrafacute. Nu au TM-ul pe ele, cica ar fi aduse din china. A cumparat cineva din state ? As vrea sa iau si eu dar sa fiu sigur ca e original.

  11. nu e nevoie sa cumpere cineva chiar din state. e de ajuns sa evite firma Razmed din Iasi… e de ajuns sa mergi pana in Ungaria unde gasesti VigRX la fel ca cele din SUA.

Lasă un răspuns

