Operatiile de marire a penisului

Operatiile de marire a penisului reprezinta o varianta pentru cei cu portofelul gros, in aceeasi masura si riscanta. Sectionarea ligamentelor de osul pubian nu este chiar floare la ureche , si un nerv taiat din eroare v-ar putea taia si chefu de sex pe viata. Totusi, operatiile aduc un plus de 2-3 cm in lungime. Se fac si operatii de marire in circumferinta a penisului, prin grefarea de grasime proprie .Riscurile sunt mari , grasimea injectata se poate stringe in timp rezultind un penis diform, cu protuberante inestetice(dar probabil foarte placute pentru vaginul partenerei…) Cei cu operatii la activ (sau in plan) isi pot spune parerile aici, la liber.

7 responses to “Operatiile de marire a penisului

  1. Salutare
    am facut operatie de marire acum 1 luna m-a costat 1500 euro la o clinica privata din Bucuresti, si sunt multumit de rezultat am penisul mai lung cu 2,75 cm .Deocamdata trebuie sa port un dispozitivde lungire un extender ca sa nu se cicatrizeze ligamentele taiate mai scurt decit inainte, dar e ceva temporar din cite mi-a explicat doctorul.Operatia in sine nu a fost dureroasa dar ma doare in perioada asta daca am erectie, dar va trece cu timpul.Inainte am incercat diferite metode si exercitii si pastile da rezultat vizibil acum e clar dupa operatie.

  2. omu zi si mie unde ai facut operatia, nu pentru mine ma intereseaza e pt un amic din provincie care e disperat,lasa un mesaj merci

  3. am auzit ca sunt periculoase poti sa ramai ipotent sau mai rau sa dai de vreun Ciomu :)si te lasa fara cuc si fara oua!!!!nu mas baga la asa ceva…

  4. dupa cate vad a fost numai reclama si nu si adresa de la clinica in cauza asa ca refa-ti reclama incluzand si adresa,eu cred ca sunt multi interesati.

  5. eu mi-am facut operatia de ingrosare.costul operatiei super ok,operatia dureaza foarte putin si rezultatele sunt spectaculoase :))

Lasă un răspuns

