Pastile VigRX pentru marire penis

Vom lua pe categorii pastilele pentru marirea penisului disponibile pe piata romaneasca, unde le gasim si la ce preturi. Pagina de fata e dedicata pastilelor VigRx. Cei care au cumparat sau au de gand, sunt bineveniti sa-si spuna parerea.

 

De unde puteti cumpara si preturi :

Ebay –   1 flacon vigrx – 59 $

siteuri vigrx  : 1 flacon VigRx –  69-79 $

in Romania:  siteuri:  1 flacon VigRx – 70 $

asteptam comentariile voastre despre rezultatele obtinute.

6 responses to “Pastile VigRX pentru marire penis

  1. Baaaa, la-so dreq de vrajeala ca am folosit pastile vigrx 6 luni de zile si era sa zic pulaaaaa!de unde atita marire de penis ca tot ce am obtinut a fost SA MA INGRAS! acuma merg la sala sa slabesc 12 kile am pus pe mine nenorocirile astea de pastile au precursori de hormoni si te faci cit balabusta! creste BURTA nu pulicica i-am sunat si le-am facut scandal e o firma din iasi, bai nu mai mintiti poporu cu televizoru

  2. iti spun eu ceva pozitiv : mi-au dat banii inapoi ;P )))))) altceva pozitiv n-am ce zice despre achizitia mea , am 38 de ani si de 10 ani sunt casatorit. nevasta-mea e multumita de 15 cm ai mei, dar eu nu,inca mai sper . o sa incerc cu exercitii si cu aparate. pastilele m-au dezamagit.

  3. veniti la moshu sa va dau un tratament perfect pentru marire,cu exercitii indiene fenomenale, id contact indyanu

Lasă un răspuns

