Pastile Prosolution pentru marire penis

Vom lua pe categorii pastilele pentru marirea penisului disponibile pe piata romaneasca, unde le gasim si la ce preturi.

Pagina de fata e dedicata pastilelor Prosolution. Se face o reclama furibunda , dealerii de pastile intrecindu-se in promisiuni cu centimetri cit mai multi, 6, 10, 25!

Cei care au cumparat sau au de gand, sunt bineveniti sa-si spuna parerea.

8 responses to “Pastile Prosolution pentru marire penis

  1. ca pret e similar cu ce gasesti afara, dar rezultate n-am avut ioc! 6 luni am bagat pastile la greu si n-am simtit nici o imbunatatire in privinta marimii aa poate ajuta la erectie?dar eu n-am avut probleme niciodata asa ca sunt inutile pastilele si banii aruncati pe ele; o sa trec la gimnastica peniana sa vedem cum si cit creste ca toti s elauda ca ‘am cel mai bun program, am cele mai bune metode” cred ca sunt aceleasi tehnici copiate de la unii la altii si mai schimba pe ici pe colo cite ceva

  2. pai ori esti barbat din start ori ce atitea pastilute si prostii sa ti creasca cocoselu, daca ii dau pantaloni jos unui barbat ce fac?astept sa ia pastila sa ii creasca sa ma simt si eu bine? ori o are mare si e ok, ori sa ma scuteasca

  3. am cumparat pastile de la o firma din iasi si le-am cerut banii inapoi pai ce gitu masi arunc 6 milioane pe apa si zice ca o sa creasca inca 6 cm? macar 6 milimetri sa fi fost si eram multumit

  4. E o mare abureala cu pastilele pt marit penisul.Cred ca am cheltuit peste 5mil lei .Am avut 16 cm si am ramas tot cu 16 nici un mm in plus.Cred ca mai bune sunt pompele de vid si exercitiile pt marit(Tehnici_si_exercitii_pentru_marirea_penisului.rar)

  5. Eu am avut-o de 18 cm si dupa numai o saptamana de folosit pastile a crescut cu 11 cm in lungime si 12 cm in grosime. Deci o am dupa o saptamana de pastilute, 29 cm lungime si cam cat piciorul de groasa. Abia intra in gura producatorilor de pastile.

Lasă un răspuns

