Reclama =sufletul comertului?

De ceva vreme, motoarele de cautare sunt invadate efectiv de reclame la diferite pastile ,crème , plasturi si solutii , reclame ce sfideaza practic orice bun simt si orice limita a penibilului. Marirea penisului da , este posibila, dar in niste limite ale adaptarii corpului, limite ce nu depasesc de regula 3-4 cm  in decurs de citeva luni de zile. Exemple de reclame aberante: ‘’Marirea penisului 6 cm , in numai 1 luna!’’  sau ‘’ Marirea penisului la 25 cm, daca folositi pastilele xyz ‘’  si de departe cea mai ridicola reclama gasita recent la o frunzarire google: ‘’Marirea penisului comod; purtati un plasture vrxyz timp de 3 zile si obtineti o marire de penis de 3 cm ! ‘’  Cu alte cuvinte, in 3 zile oricine isi poate rezolva  o problema de o viata, un complex de inferioritate dobindit inca din adolescenta poate, doar asa pocnind din degete! Probabil comerciantii respectivi posteaza reclamele in bataie de joc…[ continuare ]

7 responses to “Reclama =sufletul comertului?

  1. bai nenica, vind potiune miraculix facuta dinn zeama de varza, iti creste leusteanu garantat! pt comenzi id zolinger_fekete

  2. dai dracu cu plasturii si pastilele lor ca am aruncat 6 milioane la gunoi pe pastile O SA VA RECLAM HOTILOR

  3. as dorii sa stiu cum pot saI MARESC INSTRUMENTU sotului meu . are un strumf mic de 7 cm si sunt disperata……………………………………………………………..

  4. Nu sint sigur,n-am verificat cum merge cu pastile,dar am facut exercitiile timp de 3-4 luni zilnic.Am plecat de la 14 cm erect,iar acum am 15-16 flasc si 18,5-19 erect.In grosime am cistigat 2cm ,asa ca sfatul meu e sa nu aruncati banii pe pastile.Automat mi-a crscut fantastic increderea in mine.Exercitiile nu le-am facut dupa un program special de marire a penisului,ci m-am orientat doar dupa acestea.

Lasă un răspuns

